dinsdag 1 juli 2014

Juffen



Het is bijna vakantie en daar komt een hele hoop drukte bij kijken. Gauw moet er nog van alles gedaan worden op school. Kijken in je nieuwe klas, snoep strooien van groep 8, afscheid nemen van Liam zijn juffen.
Ook thuis kregen we van school nog kleine werkjes mee voor de juffen als bedank cadeautje voor Arwen haar klas.
Voor Liam zijn klas ben ik samen met nog twee moeders op school bezig geweest voor een afscheidscadeau. En heb ik een leuke groepsfoto gemaakt van de klas.
Moest er nog iets op het laatst bedacht worden voor de conciërge en een juf die met pensioen gingen. 
En natuurlijk konden we het niet laten om zelf ook nog iets te maken voor de juffen van Liam.
Arwen vond dat haar juffen dan ook niet achter konden blijven en het zelfde cadeautje moesten hebben als die van Liam.
Op dit moment ben ik een beetje in de ban van stempels maken en tasjes. Dus elke juf kreeg haar eigen stempel en tas met daar nog bij een mok die de kinderen hadden uitgezocht.
 
 
Helaas had ik niet veel tijd voor foto's maken,  gaat om het idee dat ik ze kan laten zien dacht ik dan maar. En het weer werkte ook niet echt mee : - (


Omdat ik weinig tijd had om ze allemaal te maken kon ik niet  alles tegelijk op de foto zetten. Ik moest ze afzonderlijk van elkaar maken op verschillende dagen om ze af te krijgen. Gelukkig was alles op tijd klaar om te geven aan de juffen.
 
De leuke tekst en idee vond ik op blog Effie maakt! Ik heb alleen de tekst gebruikt dat vond ik heel mooi gezegd. maar in plaats van zaadjes deed ik de stempel in het zakje.



De laatste stempel ook klaar! Een hertje is het geworden voor de laatste juf van Liam. Arwen wist al heel goed welke ze wilde voor haar juffen Barbar bob en het molletje.
Als iemand weet hoe het molletje heet hoor ik het graag!!!! Ik weet wel dat het van een Duits televisie serie is.

 
 
Werkje dat we mee kregen van school om thuis te maken voor de juffen.
 
 
Hieronder nog de extra cadeautjes die we hebben gemaakt voor de conciërge en juf die met pensioen zijn gegaan.  Het was de bedoeling dat we een bloem zouden mee nemen. Maar daar kwamen we te laat achter dus hebben we het anders gedaan. Zakje met zaadjes hebben we er van gemaakt. Arwen wilde graag voor de conciërge een tekening maken dat ze de hele week al riep om te gaan doen. ; - )
Dus naar mijn idee helemaal goed gekomen.




 Wij wensen iedereen een prettige vakantie toe!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten