woensdag 25 juni 2014

Verjaardagen deel 2!!!

Voor Liam kwam verjaardagsfeestje 2 eraan dus ikke weer aan de slag. Dit keer voor een vriendje van Liam die gelukkig van dezelfde dingen houdt als hij zelf. Dus dan is het niet zo moeilijk om iets te bedenken, ging op mijn zoontje af wat hij leuk zou vinden en klaar is het cadeau. Nou ja mooi doosje lego Chima alleen daar moest natuurlijk nog wel iets zelfs gemaakt bij. ; - )



Twee mooie stempels gemaakt die Liam uit had gekozen om te maken. Lego poppetje en tandloos van Drakenrijders van Berk. Hoe ik deze heb gemaakt leg ik nog wel een keer uit!!!
Maar daar bleef het niet bij ik wilde graag nog iets extra's erbij doen. Dus bedacht ik een tas waar de cadeautjes in kunnen, en waar later de jarig Jop zijn lego in kan bewaren.
 


 
Heb een simpel tasje gemaakt met als extra accent een biaisband aan de bovenkant om de tas beetje kleur te geven. Met de legopoppetje stempel en texielverf heb ik de tas bedruk aan beide kanten.

 
Liam wilde zelf ook nog iets maken en bedacht dat hij nog een loom bandje wilde gegeven in WK stijl. Tja ook bij ons in huis is de loom gekte begonnen vond het eerst beetje onzin. Maar  Ssssst mondje dicht hoor eigenlijk  is het stiekem best heel leuk!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten