donderdag 19 juni 2014

Verjaardagen!!!!!!

Liam heeft er deze maand wel 2 feestjes achter elkaar. super leuk natuurlijk maar voor mamma even werk aan de winkel. Voor Arwen had ik voor een paar weken terug al een hele mooie jurk gemaakt uit de film Frozen. Daar is ze helemaal gek van dus heb ik een Elsa jurk voor haar gemaakt.  Nu was het geval dat liam uitgenodigd was door een meisje uit zijn klas. We vroegen haar wat ze graag zou willen hebben voor haar verjaardag. maar ik zag al gauw dat ze op haar shirt Frozen had staan en vroeg of ze dat leuk vond. Haar moeder riep gelijk al dat ze de cd's al had. Waarop ik zei dat het helemaal goed ging komen. Gelijk maar aan de slag gegaan die middag voor nog een Elsa Jurk.




Nog even de jurk passen om te kijken of de jurk goed en lang genoeg is! Het meisje waar de jurk voor is is iets wat groter dan Liam. Hij vond het dan ook niet erg dat ik hem gebruikte als paspop. maar op de foto met de jurk vond hij was minder leuk. ;-) en ik mocht de foto niet gebruiken om aan jullie te laten zien. Hij had wel een beetje gelijk maar was wel een mooi gezicht hij en zijn zusje in de zelfde jurk.;-) 


De rechter is van Arwen en de linker is voor het meisje van Liam zijn klas.

Bij de jurk maakte we nog twee bijpassende armbandjes en klaar was het cadeau! we rolde de jurk helemaal op tot een klein pakketje met een lintje erom waar de armbandjes aan zaten. We deden het in een leuk doosje die we al eens eerder hadden gemaakt Liam vond het een leuk doosje om het in te verpakken.



Hier is de jurk nog eens in het roze, alleen niet zelf gemaakt deze had ze gekregen op haar verjaardag vorig jaar. 
Ze droeg hem afgelopen april naar fantasy fair in Haarzuilens.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten