donderdag 6 november 2014

beetje Halloween ; - )


Halloween is al weer over jammer genoeg. Ook dit jaar hebben
wij van alles gedaan rondom Halloween het is ook zo leuk
en griezelig gezellig. Wil volgende jaar toch nog beter mijn best
doen om het nog leuker te maken.
Deze pompoenen hebben we op de dag van Halloween zelf gemaakt.
(kunnen ze ook wat langer staan hoop tot aan 11 november dan kunnen ze dan ook nog even branden.) 
De kinderen gebruikte koekjes vormpjes met een hamer om de figuurtjes eruit te slaan.
  
 

Eerste uithollen natuurlijk, het mindere gedeelte vindt ik altijd zelf.
Maar de kids lijken het niet erg te vinden. ; - )
 Het idee met de koekjes vormpjes heb ik ooit ergens gezien denk op Pinterest.
Na het uithollen de koekjes vorm  in de pompoen slaan met een hamer.
  En dan duwen en als het goed is kun je hem er zo uit drukken en klaar is de pompoen.
 


 
Natuurlijk konden we het niet laten om griezel eten te maken.
zo begonnen we met koekjes bakken ik en mijn dochter.
en op zondag ochtend in onze pyjama's kwam er nog een taart bij.
(ze waren heeeeel vroeg wakker die ochtend hahaha en was
de taart al om 9 uur klaar ;-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten