vrijdag 5 september 2014

Roos, Maan, ik.


 In de eerste school week kwam mijn zoon met een roos naar buiten.
Hij vertelde dat hij had leren schrijven deze week en liet vol trots
zien wat hij had geschreven.

Roos, Maan, Ik

Wat was ik blij en trots dat hij dit kon zeg.
Maar hij moet wel veel hoor nu hij een klas hoger zit. 
We waren bij de informatie avond en tjonge wat krijgen ze gelijk veel voor de kiezen
Kreeg echt het gevoel mogen ze ook nog kind zijn. Maar goed Liam zelf heeft er
veel plezier in en verteld elke dag heel enthousiast wat hij heeft geleerd.
Misschien moet ik het dan maar los laten dat mijn kind wat groter gaat worden.
Vooral de wereld anders gaat bekijken.
 
 
 Wat helemaal super leuk was is dat mijn oma
(kinderen noemen haar Omie ) met dit leuke boekje aan kwam zetten.
Die had ze gevonden tussen haarspullen die ze aan het opruimen was.
 Ze vertelde dat hij van mijn moeder is geweest en wel zeker zo'n  44 jaar oud is.
 Er staan zulke leuke plaatjes in, wilde even een paar met jullie delen.


 
 
Nog ver voor de zomervakantie kwam ik bij de kringloop deze letterbakjes tegen.
 Ze hadden heel veel van deze doosje van een school gekregen die ze
 niet meer gebruikte, heb er vier meegenomen voor nog geen 1 euro per stuk. 
Nu komen ze dus heel handig van pas met al die woordjes leren. : - )
 
 
Vandaag kwam hij thuis met deze mooie tekening,
 waar hij woordjes bij de plaatjes moest plakken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten