zaterdag 6 september 2014

Appeltjes


 Arwen had een cadeautje nodig voor de juf of eigenlijk juffen nodig, want ze waren jarig geweest.
Afgelopen woensdag mocht ze de cadeautjes geven.

 
Appeltjes passen wel naar mijn idee goed bij juffen. iets wat ze vroeger deden een appel mee nemen
voor de juf. niet dat ik dat ooit heb gedaan zal nog wel weer voor mijn tijd zijn geweest. Mijn dochter
vond in ieder geval een goed plan dat de juf een pennen etui kreeg. Hoe die er dan uit zou zien
mocht ik zelf weten.  Ik heb voor deze pennen etui dit patroon gebruikt.
 
  
Voor de stof heb ik een appel stempel gemaakt uit gum, om zo de stof te bedrukken met textiel verf.
Daarnaast kon ik het inpakpapier er bijpassend bij versieren.


Voor mijn zusje die in het ziekenhuis ligt met een blindedarm ontsteking!
Heb ik deze beterschaps appeltjes slingertje gemaakt.
Hopelijk is ze snel weer beter en kan ze naar huis.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten