zaterdag 13 september 2014

Puur haken & 1152 granny squares



Samen met mijn oma ben ik tijdens de vakantie begonnen met een hele grote sprei. Mijn oma is
heel gek op handwerken net als ik en kan net als ik ook niet stil zitten. Altijd wat in de hand hebben
zegt mijn oma dan. Het duurde wel even voordat we bezig konden want we waren begonnen en
kwamen bij elkaar om te kijken hoe de vierkantjes eruit kwamen te zien.
toen bleek dat mijn oma heel los haakt en ik wat strakker. Dus dat moesten we eerst zien op te lossen,
uiteindelijk ben ik veder gegaan met een haaknaald van 4 en zij met een haak naald van 3,5 en de
Granny squares waren nu gelijk van formaat. zucht gelukkig want we hadden de wol aan ingeslagen.
We hebben nog heel wat Granny squares te maken namelijk 1152 wel te verstaan.
Later hierover meer! : - )
 
 
Voor ruim 3 weken geleden kwam ik op de site van
waar ze net bezig was met een Giveaway van het boek Puur Haken.
Klinkt misschien heel raar en waarschijnlijk zijn het er veel die het roepen maar dit
 is de eerste keerdat ik mee deed aan een Giveaway en ook nog eens won.
Super blij dat ik was, dat niet alleen ik mocht mijn oma ook nog eens blij maken.
Want ik had meegedaan om het boek samen te gaan delen met mijn oma.  
Ben gelijk de ochtend na dat het bekend was gemaakt naar haar toe
gefietst nadat ik de kinderen naar school had gebracht. En heb haar de site
 laten lezen, moet dat zo vroeg, vroeg ze nog. Tot dat ze goed aan het lezen was
 en een hele grote glimlacht om haar mond kreeg.
Daar alleen kan ik jou Annemarie voor bedanken.
Dus nogmaals heel erg bedankt Annemarie we zullen er zeker veel haak plezier
aan hebben. : - )
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten