woensdag 17 september 2014

De dag loopt anders!

Soms heb je dat, dat de dag anders gaat dan je had geplant. Liam zou gaan
spelen, ik had van alles bedacht om te gaan doen.
Maar toch gaat dan alles anders op zo'n dag. Op ziekenbezoek, kleine boodschap, zwemles, toch
nog maar gauw even naar de kapper met zoon lief werd toch wel iets te lang.  
Dochter lief die graag met de buurtvriendjes wilde spelen omdat deze ook vrij waren vandaag.
En mijn geplande opruimen  leek naar mate de dag langer duurde steeds
veder weg te zijn en niet meer aan toegekomen.
 
Gister avond kregen we te horen van mijn vriendin dat haar zoon in het ziekenhuis
was beland. nadat hij de deur wilde tegen houden, waardoor hij met zijn arm
door de deurruit belande. . Maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen
 op flink wat hechtingen na.
 
Liam is tevens een vriendje van mijn vriendin haar zoon en ging dus
het speelmiddagje ook niet door. begrijpelijk natuurlijk. maar daar
hadden wij wel wat op bedacht en gingen op pad om
iets voor hem te halen om hem weer een beetje beter te laten voelen.
 
 
Liam vond dit grappig oog die kan lopen en was helemaal van overtuigd
dat zijn vriend dit ook cool zou vinden. Daarbij kochten we nog een
grote tube met smarties erbij. En maakte we nog een badman van strijkkralen
omdat we hadden begrepen dat zijn vriend heel stoer is geweest
in het ziekenhuis.
 
 
Dit was mijn voorbeeldje alleen had ik natuurlijk niet de
goeie kleurtjes kralen. Maar hij werd toch best leuk vonden wij.
 
 
Voor de rest nog wat gekleurde tape en blanco boekjes gekocht!
eens kijken wat we daar van kunnen maken van de week.
In ieder geval kun je cadeautjes leuk mee dicht plakken. : - )
De boekjes daar bedenk ik ook vast wel iets op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten