woensdag 19 november 2014

instaswap2014falledition

Ooh wat is het jammer dat het is afgelopen heb er zoveel plezier in gehad
om dit te doen. Ik kwam bij Lynda op de site terecht en net op tijd om nog
mee te kunnen doen aan de instagramswap. Nog nooit van gehoord en daarnaast
zat ik nog niet op instagram. Wat is instagram leuk zeg en heel verslavend.

 Instaswap2014falledition
Ik kreeg per mail een instagram naam en het adres van de genen waar ik een cadeautje
voor mocht bedenken of maken. Deze gene wist niet dat ik haar had en dat moest je
ook zo houden. Je mocht je pas bekend maken als de ontvanger je swapmaatje jou
pakketje had ontvangen daarin maakte je bekend wie je was.
Het was zo leuk je was eigenlijk een beetje een spion. je bestudeerde de gene waar
zij zich mee bezig hield om zo een leuk passend cadeau te bedenken. Ik zelf
kreeg ook een heel mooi pakket thuis gestuurd van mijn swapmaatje die voor mij
wat had bedacht. Als je het leuk vindt om te weten wat ik heb gekregen kun je
je kijken op mijn instagram, waar overigens nog meer leuke foto's op staan.
@noetsie_blog
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten