zondag 16 november 2014

Apple-pie

 
 
Heerlijke appeltaart gebakken vandaag voor de verjaardag van mijn oma.
Wat kan je huis dan heerlijk ruiken naar wat je maakt.
Het recept wat ik heb gebruikt kwam uit het boek kringloop gelukt van
Ingthings.  Kan het recept je zeker aanraden er was geen kruimel meer
over in de middag. : -)
Ik gebruik dan het deeg recept altijd 1 keer voor de bodem en
maak voor de boven kant het deeg recept nog een keer maar dan de helft minder.
Want ik heb altijd te kort voor de bovenkant en zo heb ik altijd genoeg!
 
Hoe je de leuke appel op de taart krijg is niet zo heel moeilijk hoor! ; - )
Je hebt een stuk karton nodig of stevig papier daar teken je
een appel op en knipt deze uit zodat je een stencil hebt.
Je legt hem op de taart en met een zeef strooi je er poedersuiker
over heen. Zou ook leuk zijn voor sinterklaas avond
maar dan met een afbeelding van de sint op zijn paard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten