zondag 24 augustus 2014

Super leuk 2x een opdracht gekregen!!! Tipi & autogorelkussen


Voor dat wij op vakantie gingen kreeg ik nog twee opdrachten te verwerken.  
Ik had in de vakantie voor mijn eigen kinderen een tipi gemaakt.
(helaas geen foto) en in de voortuin neergezet. Kreeg toen al hele leuke reacties, 
meestal zet ik het ook even op onze familie  app.
 Mijn moeder laat dan alles zien aan iedereen, (natuurlijk heel lief )
en kreeg via haar collega's gelijk een bestelling voor een tipi.
ze wilde graag een jongens tipi, en heeft de rest gewoon aan mij overgelaten. Dat
ik mijn eigen ding er van kan maken vindt ik erg fijn dus dat was super leuk.
 
Daarnaast gaf mijn eigen moeder de opdracht om nog twee autogordelkussen
 te maken voor dezelfde collega. Ze wilde deze aan haar zoontjes
geven omdat hun mamma in verwachting is. Daar was ze super blij mee en kon ze
goed gebruiken vooral haar man. He! haar man, nou het zit zo dat een van hun zoontjes
zit nog in een autostoeltje en daar past de autogordelkussen niet op.
 Maar haar man wilde hem zolang wel gebruiken,
 nou maar hopen dat hij niet in slaap valt tijdens het rijden. ;- )
 
 
Jongens stofjes had ik niet zo bij de hand, dus besloot ik zelf leuke stofjes erbij
te maken. zo heb ik 1 paneel bedrukt met een leuke stempel van een VW Busje
met textielverf. En een ander paneel in tie-dye stijl, stof knopen in leggen
of met touwen omwikkelen dan in een verf bad leggen.
 
Op een of andere manier kon ik op mijn manier niet echt een leuke foto van de
tipi maken. Heb de tipi zelfs mee gezeuld naar een veldje dicht bij maar
de zon werkte niet mee. Heb de foto's maar gebruikt die ik gemaakt
 had bij ons in de tuin. Dus hoop dat ze een beetje gelukt zijn en dat jullie
een idee krijgen van hoe hij er uit ziet.
 
 
 
Bij een echte tent zit een tent zak, dus maakte ik voor de tipi ook een
tipi zak zodat hij mooi opgeborgen kan worden als hij niet wordt gebruikt.
om de stokken bij elkaar te houden heb ik de binnenband van een fiets
gebruikt. Het is elastisch waardoor je de stokken makkelijk heen en
weer kunt verplaatsen en zo de tipi goed neer kunt zetten.
 Zo ben ik ook weer aan het recyclen.
 
 
De tipi werd in volle vreugde door de twee jongens ontvangen. 
Hopelijk zal de tipi jullie nog veel speel plezier geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten